.
ערב סטודיו 2020

ערב סטודיו 2020

 

תלמידי בית הספר יעלו שמונה מופעים בערבי סטודיו מלאי מחול ויצירה

בסוף החודש תלמידי בית הספר לאמנות המחול בת דור באר שבע, יעלו שמונה מופעים במסגרת ערבי סטודיו שיתקיימו בבניין בת דור, בתאריכים 27-30.1, בשעות 18:30 ו-20:30. בכל ערב בארבעת ימי המופע, יעלו שני מופעים עם תכניות שונות וקטעי ריקוד שונים. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב חינם, בהרשמה מראש. 

ערב סטודיו הינו מסורת הפועלת בבית הספר לאמנות המחול בת דור באר שבע מזה 15 שנה. ערב מחול בו מופיעים תלמידים מגיל 13 ומעלה המבצעים עבודות מקוריות של עצמם, עבודות מקוריות של מורים בביה"ס, קטעים מרפרטואר להקת המחול קמע ועבודות של כוריאוגרפים ידועים בעולם. בחלוף השנים, גדלה דרישת הקהל למופעים ובעקבות ההצלחה, הוחלט השנה, להגדיל את מספר המופעים משישה לשמונה. 

אור אבוהב מנהל בית הספר: "משיחות עם תלמידים במהלך השנים, אני נפעם כל פעם מחדש, לגלות את המשקל הרב שיש ליצירה אצל התלמידים. אם בשנה הראשונה הופענו עם 9 קטעי מחול בערב סטודיו אחד, היום אנחנו במצב בו נוצרים 30 ריקודים המתחלקים לשתי תכניות מחול שונות ונפרדות זו מזו, שעולות בשני מופעים שונים". 

התכנית כוללת את מיטב סגנונות המחול הנרכשים בביה"ס ומשקפת את הרמה הגבוהה אליה מגיעים התלמידים הבוגרים מבחינת הביצוע ומבחינת החומרים התנועתיים, עמם הם מתמודדים. לפני כחודש זכו במקומות הראשונים ביום התחרויות השנתי של ה- Rad בישראל (Royal Academy of Dance London ), שניים מתלמידי ביה"ס בת–דור באר שבע: רוי ירליפ שזכה במקום הראשון, ויופיע עם הווריאציה עמה זכה במופעי ערב בסטודיו, ויובל לזרוב שזכתה במקום הרביעי. זכייתם היא דוגמה לרמה הגבוהה של תלמידי בית הספר. 

עידן אבישר מנכ"ל עמותת בת-דור ולהקת המחול קמע אמר: "ערב הסטודיו הוא אחד מהשיאים במהלך השנה, זו ההזדמנות של התלמידים להשתמש בטכניקה שלמדו ולבטא יצירתיות וכשרון בדרכם שלהם. זהו פן חשוב בגיבוש זהות הרקדן והיוצר שבך". 

 כניסה חינם, בהרשמה מראש, בטלפון: 08-6231521

 

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן